#1 2012-08-17 00:20:13

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Pamiętnik

Ichuza:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#2 2013-01-25 22:55:20

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Matsuo:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#3 2013-08-06 15:36:03

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Yoshi:

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#4 2013-08-09 00:15:42

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

http://i.imgur.com/uSM6Uyl.png


Hataraku - "働く"



   Ćwiczenie z ciężarkami to sposób treningu bardzo znany i staroświecki, szczególnie popularny wśród osób praktykujących taijutsu. Zazwyczaj ciężarki miewają wagę kilku kilogramów, zakładane na nogę pomagają rozwijać szybkość oraz precyzję poruszania się. Hataraku (praca) to odmiana takiego treningu ; polega ona na zakładaniu cięższych i mniej wygodnych ciężarków na ręce, nogi oraz tors. Zmniejsza to zwinność, precyzję oraz siłę. Użytkownik jest bardzo obciążony nałożonymi na niego przeszkodami. Ciężko mu wykonywać codzienne czynności, a z daleka przypomina masochistę. Złotym i najważniejszym faktem tej umiejętności jest zasada, iż ciężarki można zdjąć tylko i wyłącznie podczas walki. W innym wypadku trening będzie niepotrzebny, a ciało z powrotem przystosuje się do tradycyjnych atrybutów.



http://img580.imageshack.us/img580/1624/ciezarkitreningowe.jpg
Poziom pierwszy


Opis:

Ninja na tym poziomie wtajemnicza się w tajniki umiejętności specjalnej. Jego zadaniem jest kupienie ciężarków treningowych na nogi oraz ręce. Po przewieszeniu w odpowiednich miejscach, może przystąpić do pierwszego w życiu treningu z utrudnieniem.  Trening to tylko trzydzieści uderzeń na dowolnym przedmiocie, oraz trzysta metrów trasy w biegu. Po udanym wysiłku, Yoshi staje się szybszy oraz silniejszy, czego TaiJutsu wymaga.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening uderzeń na dowolnej rzeczy oraz długodystansowe biegi w ciężarkach
    -> CZAS TRENINGU: 1 dni.
    -> PW: 60
    -> PU: 50
    -> INNE: Ciężarki 1kg na rękę oraz nogę

Efekty:

- [W trakcie używania] Siła, reakcje i szybkość zwiększone o 15pkt

- [Po dezaktywacji] Zmęczenie organizmu, statystyki (siła, szybkość i reakcje) spadają o 20 pkt na okres 2 tur

Ograniczenia:

Umiejętność na tym poziomie wystarcza tylko na okres 3 tur !




http://i.imgur.com/3M5Wx60.png
Poziom drugi


Opis:

Ninja na tym poziomie przystępuje do kolejnego treningu. Wygląda on niemal tak samo, zmieniają się jedynie atrybuty długości do przebycia oraz liczby uderzeń w przedmiot. Z trzydziestu uderzeń, robi się pięćdziesiąt, natomiast z trzystu metrów, robi się, aż pięćset ! Yoshi po takim treningu wydaje się być zmęczony, a jego organizm przystosowuje się do wyćwiczonych atrybutów.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening uderzeń na dowolnej rzeczy oraz długodystansowe biegi w ciężarkach.
    -> CZAS TRENINGU: 3 dni.
    -> PW: 140
    -> PU: 90
    -> INNE: Ciężarki 2kg na rękę oraz nogę

Efekty:

- [W trakcie używania] Siła, reakcje i szybkość zwiększone o 30pkt

- [Po dezaktywacji] Zmęczenie organizmu, statystyki (siła, szybkość i reakcje) spadają o 40 pkt na okres 3 tur

Ograniczenia:

Umiejętność na tym poziomie wystarcza tylko na okres 5 tur !




http://i.imgur.com/U5fpWlW.png
Poziom trzeci


Opis:

Ninja na tym poziomie dokłada sobie do ciężarków dodatkowy kilogram ; na ręce oraz nogi. Jego trening wydaje się coraz cięższy i solidniejszy. Uderzenia jakie musi wykonać równają się liczbie siedemdziesięciu, podobnie jak trasa, którą sprawnie musi przebyć - siedemset metrów. Żeby uczynić wysiłek pełnym, Yoshi dodatkowo trenuje podskoki. W ten sposób rozwija mięśni nóg, oraz dzięki unoszeniu dłoni w górę - mięśnie rak.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening uderzeń na dowolnej rzeczy oraz długodystansowe biegi w ciężarkach.
    -> CZAS TRENINGU: 5 dni.
    -> PW: 170
    -> PU: 120
    -> INNE: Ciężarki 3kg na rękę oraz nogę

Efekty:

- [W trakcie używania] Siła, reakcje i szybkość zwiększone o 45pkt

- [Po dezaktywacji] Zmęczenie organizmu, statystyki (siła, szybkość i reakcje) spadają o 60 pkt na okres 5 tur

Ograniczenia:

Umiejętność na tym poziomie wystarcza tylko na okres 7 tur !




http://i.imgur.com/KxArP5z.png
Poziom czwarty


Opis:

Ninja na tym poziomie postanawia dorzucić kolejne kilogramy do swoich obciążeń, nie można mówić tutaj o daremnym wysiłku ! Wszystko równa się testowi sprawnościowemu z własnych mięśni, są one poddawane przedostatniej próbie. Trening jest bardzo ciężki i nie zawsze wiadomo czy pomyślny. Dwieście uderzeń oraz kilometr wystarczy by idealnie przystosować mięśnie do wymaganej siły i szybkości.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening uderzeń na dowolnej rzeczy oraz długodystansowe biegi w ciężarkach.
    -> CZAS TRENINGU: 7 dni.
    -> PW: 250
    -> PU: 130
    -> INNE: Ciężarki 4kg na rękę oraz nogę

Efekty:

- [W trakcie używania] Siła, reakcje i szybkość zwiększone o 60pkt

- [Po dezaktywacji] Zmęczenie organizmu, statystyki (siła, szybkość i reakcje) spadają o 80 pkt na okres 7 tur

Ograniczenia:

Umiejętność na tym poziomie wystarcza tylko na okres 10 tur !




http://i.imgur.com/mRj8oyb.png
Poziom piąty


Opis:

Ninja na tym poziomie podejmuje się ostatniego w życiu treningu z ciężarkami. Wysiłek jaki go czeka, będzie prawdopodobnie największy w jego historii. Tysiąc uderzeń na danym przedmiocie oraz trzy kilometry w pięciu kilogramach powinno uczynić go najszybszym człowiekiem na ziemi. Jeżeli nawet tak się nie stanie, na pewno będzie pędził jak błyskawica oraz uderzał jak prawdziwy człowiek z tytanu.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening uderzeń na dowolnej rzeczy oraz długodystansowe biegi w ciężarkach.
    -> CZAS TRENINGU: 10 dni.
    -> PW: 300
    -> PU: 200
    -> INNE: Ciężarki 5kg na rękę oraz nogę

Efekty:

- [W trakcie używania] Siła, reakcje i szybkość zwiększone o 75pkt

- [Po dezaktywacji] Zmęczenie organizmu, statystyki (siła, szybkość i reakcje) spadają o 100 pkt na okres 10 tur

Ograniczenia:

Umiejętność na tym poziomie wystarcza tylko na okres 15 tur !




-> UWAGA! Trening niesie ze sobą bardzo przykre minusy, bowiem do końca życia trzeba nosić ciężarki z którymi trenowaliśmy. Zdjęcie ich na dłuższy okres czasu jaki przewiduje każdy podany poziom, oznacza podjęcie się treningu od nowa.

Offline

 

#5 2013-08-18 11:48:10

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

http://img192.imageshack.us/img192/2429/soumanokou.png


Souma no Kou - "(相馬)"



     Jbest to kekkei-genkai, którego posiadacze traktowani są jak wybryki natury. Dzięki wieloletnim badaniom genetycznym pewnej grupie ninja udało się uzyskać mutację doskonałą, która u osobników w pewnym wieku ujawniała swój sekret - pojawienie się drugiego człowieka, bliźniaka, który dzieli z nimi ciało zwiększając właściwości bojowe.

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Kod:

[b]Imię i Nazwisko:[/b]
[b]Płeć:[/b]
[b]Klan:[/b]
[b]Ranga:[/b]

[b]Wygląd:[/b]

[b]Charakter:[/b]

[b]Nindo:[/b]

[b]Cele:[/b]

Offline

 

#6 2013-08-18 12:07:45

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

http://img714.imageshack.us/img714/2776/kiseikikainojutsu1.png http://img689.imageshack.us/img689/7050/kiseikikainojutsu2.png http://img846.imageshack.us/img846/3922/kiseikikainojutsu3.png http://img198.imageshack.us/img198/7536/kiseikikainojutsu4.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Kisei Kikai no Jutsu (棋聖喜界)
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: A
Żywioł: brak

Opis:

Jedyna technika posiadaczy KG Souma no Kou. Użyć jej można dopiero po oddzieleniu się od brata bliźniaka. Po tym procesie każdy z braci może przeniknąć do ciała przeciwnika i zniszczyć je na poziomie molekularnym. Każda komórka stopniowo ulega zniszczeniu w stosunkowo niedługim czasie. Warto również zaznaczyć bardzo istotną wadę tejże techniki. Mianowicie, użytkownik jest podatny na ataki samobójcze przeciwnika - odczuwa je w ten sam sposób. Ciało przeciwnika ulega wyniszczeniu po 3 turach.

Dane techniczne:

Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: śmiertelne
Koszt chakry: 35.000
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Może być użyte tylko na jednej osobie.

- Użytkownik musi dotknąć przeciwnika, żeby technika mogła się rozpocząć.

Offline

 

#7 2013-08-18 12:11:45

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Plany na NCW:
a) Ichuza
- [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
- [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
- [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
- [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

b) Yoshi
- [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#8 2013-08-18 14:04:31

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

WŁASNE TECHNIKI NA NCW - POMYSŁY




[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#9 2013-08-18 16:39:22

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

WŁASNE TECHNIKI NA NCW - POMYSŁY




[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#10 2013-09-21 12:59:06

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#11 2013-11-24 14:40:45

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość][/hide]

Offline

 

#12 2013-11-29 20:50:12

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Achivment'y NCW



1. Posty
- Napisz 10 postów
- Napisz 50 postów
- Napisz 200 postów
- Napisz 500 postów
- Napisz 1000 postów
- Napisz 2500 postów
2. Znajomość Świata
- Kraj Ognia
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Kraj Błyskawic
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Kraj Wiatru
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Kraj Wody
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Kraj Ziemi
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Tsuki no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Oni no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Tetsu no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Ronin no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Ta no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Uzu no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Ame no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Yu no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
- Kawa no Kuni
     a) Odwiedź przynajmniej dwa tematy
     b) Odwiedź przynajmniej cztery tematy
     c) Odwiedź wszystkie tematy
3. Walka
- Walka treningowa
     a) Stocz 2 walki treningowe
     b) Stocz 5 walk treningowych
     c) Stocz 10 walk treningowych
     d) Stocz 15 walk treningowych
     e) Stocz 25 walk treningowych
- Walka zwycięska
     a) Stocz 2 walki ze zwycięstwem
     b) Stocz 5 walk ze zwycięstwem
     c) Stocz 10 walk ze zwycięstwem
     d) Stocz 15 walk ze zwycięstwem
     e) Stocz 25 walk ze zwycięstwem
- Walka porażka
     a) Stocz 2 walki z porażką
     b) Stocz 5 walk z porażką
     c) Stocz 10 walk z porażką
     d) Stocz 15 walk z porażką
     e) Stocz 25 walk z porażką
4. Treningi
- Treningi Jutsu
     a) Wytrenuj 2 jutsu bez żywiołowe
     b) Wytrenuj 5 jutsu bez żywiołowych
     c) Wytrenuj 10 jutsu bez żywiołowych
     d) Wytrenuj 15 jutsu bez żywiołowych
     e) Wytrenuj 2 jutsu pierwszego żywiołu
     f) Wytrenuj 5 jutsu pierwszego żywiołu
     g) Wytrenuj 10 jutsu pierwszego żywiołu
     h) Wytrenuj 15 jutsu pierwszego żywiołu
     i) Wytrenuj 2 jutsu drugiego żywiołu
     j) Wytrenuj 5 jutsu drugiego żywiołu
     k) Wytrenuj 10 jutsu drugiego żywiołu
     l) Wytrenuj 15 jutsu drugiego żywiolu
     m) Wytrenuj 2 jutsu trzeciego i pozostałych żywiołów
     n) Wytrenuj 5 jutsu trzeciego i pozostałych żywiołów
     o) Wytrenuj 10 jutsu trzeciego i pozostałych żywiołów
     p) Wytrenuj 15 jutsu trzeciego i pozostałych żywiołów
- Treningi Umiejętności
     a) Odbądź trening swojej pierwszej umiejętności dodatkowej
     b) Odbądź trening swojej pierwszej umiejętności specjalnej
     c) Odbądź trening swojej drugiej umiejętności specjalnej
     d) Odbądź trening swojej pierwszej umiejętności zwykłej
     e) Odbądź trening swojej drugiej umiejętności zwykłej
     f) Odbądź trening swojej trzeciej umiejętności zwykłej
     g) Odbądź trening swojej czwartej umiejętności zwykłej
5. Gwiazda w Świecie
- Znajomości
     a) Zapoznaj pierwszą napotkaną osobę w fabule
     b) Nawiąż znajomość z dwoma graczami
     c) Nawiąż znajomość z czterema graczami
     d) Nawiąż znajomość z ośmioma graczami
     e) Nawiąż znajomość z dziesięcioma graczami
- Sojusznicy
     a) Nawiąż przyjacielski układ z jednym graczem
     b) Nawiąż przyjacielski układ z dwoma graczami
     c) Nawiąż przyjacielski układ z czterema graczami
     d) Nawiąż przyjacielski układ z ośmioma graczami
     e) Nawiąż przyjacielski układ z dziesięcioma graczami
- Wrogowie
     a) Nawiąż wrogi stosunek z jednym graczem
     b) Nawiąż wrogi stosunek z dwoma graczami
     c) Nawiąż wrogi stosunek z czterema graczami
     d) Nawiąż wrogi stosunek z ośmioma graczami
     e) Nawiąż wrogi stosunek z dziesięcioma graczami
6. Rangi
     a) Osiągnij rangę Uczeń szkoły ninja
     b) Osiągnij rangę Członek klanu
     c) Osiągnij rangę Elita
     d) Osiągnij rangę Dowódca
     e) Osiągnij rangę Zastępca lidera
     f) Osiągnij rangę Lider
7. Mistrzowanie
- Mistrz
      a) Zdobądź swojego pierwszego ucznia
     b) Wytrenuj wraz ze swoim uczniem ponad 2 techniki lub umiejętności
     c) Wytrenuj wraz ze swoim uczniem ponad 4 techniki lub umiejętności
     d) Wytrenuj wraz ze swoim uczniem ponad 8 technik lub umiejętności
     e) Wytrenuj wraz ze swoim uczniem ponad 10 technik lub umiejętności
     f) Zdobądź swojego drugiego ucznia
     g) Zdobądź trzech lub więcej uczniów
- Uczeń
     a) Odnajdź właściwego dla siebie mistrza
     b) Wytrenuj wraz ze swoim mistrzem ponad 2 techniki lub umiejętności
     c) Wytrenuj wraz ze swoim mistrzem ponad 4 techniki lub umiejętności
     d) Wytrenuj wraz ze swoim mistrzem ponad 8 technik lub umiejętności
     e) Wytrenuj wraz ze swoim uczniem ponad 10 technik lub umiejętności
     f) Przewyższ poziomem swego mistrza
8. Bogactwo
- Kolekcjonowanie
     a) Uzbieraj 5.000 Ryo
     b) Uzbieraj 10.000 Ryo
     c) Uzbieraj 25.000 Ryo
     d) Uzbieraj 50.000 Ryo
     e) Uzbieraj 75.000 Ryo
     f) Uzbieraj 100.000 Ryo
     g) Uzbieraj 150.000 Ryo
- Wydawanie
     a) Wydaj 5.000 Ryo
     b) Wydaj 10.000 Ryo
     c) Wydaj 25.000 Ryo
     d) Wydaj 50.000 Ryo
     e) Wydaj 75.000 Ryo
     f) Wydaj 100.000 Ryo
     g) Wydaj 150.000 Ryo
9. Artefakty
     a) Zdobądź pierwszy artefakt
     b) Zdobądź drugi artefakt
     c) Zdobądź trzeci artefakt
     d) Zdobądź więcej niż trzy artefakty
     e) Zdobądź dwa artefakty naraz!
10. Maniak Chatboxa
     a) Osiągnij liczbę 100 ChatBox postów
     b) Osiągnij liczbę 250 ChatBox postów
     c) Osiągnij liczbę 500 ChatBox postów
     d) Osiągnij liczbę 750 ChatBox postów
     e) Osiągnij liczbę 1000 ChatBox postów
     f) Osiągnij liczbę 1250 Chatbox postów
     g) Osiągnij liczbę 1500 ChatBox postów
     h) Osiągnij liczbę 2000 ChatBox postów
     i) Osiągnij liczbę 2500 ChatBox postów
     j) Osiągnij liczbę 3000 ChatBox postów
     k) Osiągnij liczbę 4000 ChatBox postów
     l) Osiągnij liczbę 5000 ChatBox postów
11. Odwiedzanie Recepcji
     a) Napisz 5 postów recepcji
     b) Napisz 10 postów w recepcji
     c) Napisz 15 postów w recepcji
     d) Napisz 20 postów w recepcji
     e) Napisz 30 postów w recepcji
     f) Napisz 40 postów w recepcji
     g) Napisz 50 postów w recepcji
     h) Napisz 70 postów w recepcji
     i) Napisz 100 postów w recepcji - Uzyskaj szacunek Katsuro
7. Osiągnięcia Specjalne
    a) Naucz się techniki Edo Tensei i ożyw zmarłego gracza
    b) Wytrenuj trzeci żywioł
    c) Wybuduj własny dom
    d) Załóż własną organizację
    e) Zostań numerem 1 podczas eventu
    f) Weź udział we wszystkich konkursach NCW
    g) Zdobądź insygnię własnego klanu
    h) Podpisz pakt z grupą Summon'ów
    i) Odpowiedz we wszystkich dostępnych tematach w Ogłoszeniach
    j) Odpowiedz we wszystkich dostępnych tematach w News'ach
    k) Zdobądź 5 lub więcej broni w swym ekwipunku
    j) Zostań naznaczony jednym z rodzajów przeklętej pieczęci
    k) Jako lider podbij swój pierwszy klan lub organizację
    l) Przyczyń się do powstania jednego z budynków twego klanu, bądź organizacji
    m) Osiągnij ostatni poziom KG / Umiejętności Specjalnej

Offline

 

#13 2014-04-09 20:13:15

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

[html]<fieldset><legend>OPIS OGÓLNY</legend>
Hamono no Maho [Magia Broni] - Odmiana magii Kansou. Polega tylko i wyłącznie na transformowaniu zwykłej katany. Magia skupiająca się na formach ostrza, od bardzo wielkich, aż po małe i fikuśne. Użytkownik na tak zwanym poziomie zerowym otrzymuje prostą katanę z fioletowo czarną rękojeścią. Na późniejszych poziomach magii poznaje on odmiany tego miecza. Będzie w stanie zmienić wygląd, charakter, a także właściwości swojego ostrza. Magia skupiająca się na zamianie katany w sierpy, topory, a nawet gigantyczne miecze czy małe sztyleciki. Nie zapominając także o magicznych właściwościach jak np. miecze wchłaniające energię czy sztylety nasączone trucizną.

</fieldset>[/html]
Poziom pierwszy

[html]<fieldset><legend>OPIS</legend>
Peirwszy poziom umiejętności magii nocy. Użytkownik poświęca swój cenny czas na obserwowaniu nieba. Niebo nocą jest czarne, czarne jak nicość. Pierwszy raz więc czuje się wyższy niż smoki, iż potrafi sięgnąć dalej niż one. Jego magia nagle wzrasta, a on sam czuje przypływ jej potęgi. Jest zdolny do wykonania dwóch pierwszych zaklęć. Księżycowe kule to zaklęcie ofensywo/defensywne, polegające na stworzeniu trzech kul o średnicy 5 cm, które oplatają go wzdłuż pasa. Wystarczy zwykłe polecenie lub przybliżenie się przeciwnika by zaklęcia zostało aktywowane. Drugim zaś jest księżycowe ostrze, które polega na stworzeniu w dłoni czegoś na wzór zakrzywionej katany powstałej z czysto skoncentrowanej energii. Operowanie kulami oraz czystą nocną mocą wynosi 10 m.

</fieldset>[/html]


[html]<fieldset><legend>DANE TECHNICZNE</legend>
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 250pkt - maksymalna siła pierwszego poziomu)
Maksymalna szybkość magii: 250
Maksymalna wytrzymałość: 250
Czas treningu: prolog
Opanowanie: Jako pierwsza w prologu
PW: prolog
PU: prolog

</fieldset>[/html]
[html]<fieldset><legend>DODATKOWE INFORMACJE</legend>
- Koszt trzech kul księżycowych wynosi 2.000
- Koszt księżycowego ostrza wynosi 4.500
- Nocą statystyki operatora rosną do 10%

</fieldset>[/html]

Poziom drugi


[html]<fieldset><legend>OPIS</legend>
Trening idzie pełną parą. Kosmos to czysta inspiracja młodego Haku. Jest w stanie tworzyć nowe zaklęcia jakimi są: księżycowy pył oraz nocny sierp. Księżycowy pył polega na stworzeniu w pewnym rodzaju zasłony o polu czterystu metrów kwadratowych. Drugim zaklęciem jest sierp, a tak na prawdę laser, a może wiązka zmierzająca pod wysokim ciśnieniem wprost do przeciwnika. Na tym poziomie nasza odległość zwiększa się do 25 metrów.

</fieldset>[/html]

[html]<fieldset><legend>DANE TECHNICZNE</legend>
[Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - maksymalna siła drugiego poziomu)
Maksymalna szybkość jajami: 350
Maksymalna wytrzymałość: 350
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Opanowanie zaklęć, księżycowy taniec
PW: 250
PU: 250

</fieldset>[/html]

[html]<fieldset><legend>DODATKOWE INFORMACJE</legend>
- Koszt księżycowego pyłu wynosi 10.000 + 1.000 za turę utrzymania
- Koszt nocnego sierpu wynosi 25.000
- Nocą statystyki podnoszą się o 25%

</fieldset>[/html]

Poziom trzeci

[html]<fieldset><legend>OPIS</legend>
Ostatni poziom magii nocy. Użytkownik jest w stanie przywołać prawdziwą ciemność. Jego zaklęcie "zamiana", polega na zamienieniu stanowiskiem dnia oraz nocy.  Do tego okolicę ogarnia lekka ciemność co ogranicza widoczność przeciwników. Jednak przejdźmy do mechaniki. Odległość jaką mogą przebyć zaklęcia wynosi teraz 50 metrów. Dodatkowo oprócz zaklęcia zamiany dochodzi także łatwe zaklęcie wzniesienia. Użytkownik wypowiada nazwę czaru, a z jego pleców wyrastają proste jak drut anielskie skrzydła. Są one białe oraz osiągają szerokość do 2 metrów.

</fieldset>[/html]

[html]<fieldset><legend>DANE TECHNICZNE</legend>
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - 499pkt); śmiertelne (z siłą magii 500pkt - maksymalna siła trzeciego poziomu)
Maksymalna szybkość jajek: 500
Maksymalna wytrzymałość: 500
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Księżycowy pełny taniec
PW: 650
PU: 400

</fieldset>[/html]

[html]<fieldset><legend>DODATKOWE INFORMACJE</legend>
- Koszt użycia zamiany wynosi 30.000
- Koszt przyzwania skrzydeł wynosi 15.000
- Nocą nasze statystyki rosną o 40%

</fieldset>[/html]

Offline

 

#14 2014-06-15 13:47:05

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Nazwa budynku: Oberża "U czcigodnego Ichuzy"
Cena: 30.000 Ryo
Wymagania: Brak
Obrazek:
http://i.imgur.com/XvsG110.png

Opis:

     Oberża

Spoiler:

LISTA TRUNKÓW:

PIWA:

    butelka piwa "Narisa" (bezalkoholowe) 10 ryo
    butelka piwa "Rozzłoszczona Narisa" (zawartości alkoholu 3,8%) 20 ryo
    butelka piwa "Odważny Samotnik" (4%) 35 ryo
    butelka piwa "Łamacz Kości Shikotsumyaku" (4,5%) 40 ryo
    butelka piwa "Niszczyciel Hyuuga" (5,6%) 55 ryo
    butelka piwa "Orzeźwienie Hyōtonu" (8%) 70 ryo
    butelka piwa "Martwy Smok" (11%) 90 ryo

WINA:

    butelka wina "Uprzejmość Wyrzutków" (10%) 120 ryo
    butelka wina "Gniew Uchiha" (11%) 140 ryo
    butelka wina "Bliźniacze Futago" (11%) 150 ryo

MOCNIEJSZE: (% rozcieńczonego spirytusu)

    Wódka "Edo Tensei" (30%) 100 ryo
    Wódka "Uderzenie Yoha" (45%) 150 ryo
    Bimber "Płynna Chakra Katsuyu" 250 ryo
    Specjalność Akemiego (62%) 320 ryo

JEDZENIE:

Bonusy: 1.000 ryo tygodniowo do wypłat.
Lokalizacja: Airando - Siedziba Samotników

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#15 2014-08-25 15:56:52

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Zan był pierwszym synem swego ojca, dorastał wraz z siostrą bliźniaczką. Nie posiadali potężnej magicznej mocy, więc Avalon nie interesował się nimi. Po prawdzie, nie obchodziło go żadne z jego dzieci. Chociaż dał im życie w dostatku i wszystko, czego tylko pragnęły.
Matka odnosiła się do nich dużo cieplej, poświęcając im cały swój wolny czas. Nie miała go jednak wiele, dzieci zostawały więc najczęściej pozostawione same sobie, nad czym ubolewała.
Mimo to, dzieciństwo płynęło beztrosko na zabawie z rodzeństwem. Chłopiec marzył o tym, by zostać potężnym magiem. Jednym z rady. Było to jednak pobożne życzenie, w końcu w jego żyłach płynęła krew kryminalisty. Jednak wytrwale spędzał noce na czytaniu opasłych, starych tomów. Niewiele z nich rozumiał, jednak coś zostało w jego głowie. Nigdy nie przyznał się do tego, że podkradał je z prywatnej biblioteki ojca.
Wciąż pamiętał tamtą księżycową noc. Obudził go głos matki. Wystarczy, że zamknął oczy, to wystarczyło, by przypomnieć sobie jej ogniście czerwone włosy z wplecionymi w nie nigdy nie więdnącymi jesiennymi liśćmi i jej słodką, przepełnioną miłością twarz.
Jednak nie zobaczył jej nad sobą. Głos rozbrzmiewał błagalnie jedynie w jego głowie, każąc uciekać. Zan nie wiedział co robić. Wszystko wydawało się być tak nierealne.
Dźwięk wyważonych drzwi wylał adrenalinę do jego krwi. Obudził rodzeństwo, trzy siostry i dwóch braci. Miał wtedy zaledwie dziesięć lat. Lub miałby je za niedługo, z uwagi na zbliżające się urodziny. Jednak nie zwracał na to uwagi. Musieli uciekać, a rezydencja nie posiadała tylnych drzwi.
W chwilę zabrał wszystko, co najcenniejsze miał pod ręką. Jednak jak uciec?
Okno! Nie, przecież nie zeskoczą z drugiego piętra...
Kroki okutych butów na wypolerowanych, dębowych schodach. Musiał coś wymyślić!
Pod wpływem nagłego impulsu otworzył okno. Przez jego ramię wyjrzały przestraszone oczy jego starszej o kilka minut siostry. W przeciwieństwie do reszty, tylko oni zdawali sobie tak naprawdę sprawę z zagrożenia.
Jęknęła, widząc odległość dzielącą okno od ulicy. Nie mieli prawa przeżyć skoku.
Dźwięk otwieranych szaf. Pauza. Kroki na schodach.
Czuł, jak jego nogi zmieniają się w galaretę. W przypływie paniki uderzył bezradnie małą piąstką o ramę okna. Gdyby tylko miał drabinę!
Oczami wyobraźni ukształtował solidną drabinę, na wzór tej, którą trzymali w komórce. Tylko dłuższą, na tyle długą, by bezpiecznie uciec. Jak najdalej od dźwięku okutych butów.
Nie chciał umierać. Jednak jeszcze bardziej nie chciał widzieć śmierci swojego rodzeństwa. A może zostanie okazana im litość? Nie, na to nie liczył. W przeciwnym wypadku matka nie kazałaby im uciekać.
Po policzku spłynęła mu łza. A wraz z nią wypłynął z niego cały niepokój. Musiał wydostać stąd swoich braci i siostry. Był za nich odpowiedzialny.
Pomoc pojawiła się znikąd. Drabina, taka sama, jaką widział w zakamarkach swej jaźni.
Siostra oprzytomniała przed nim. Ruchem głowy kazała mu zejść. Drabina nie wyglądała na zbyt solidną, ale musiała wystarczyć.
Zszedł na sam dół. Zimne, nocne powietrze dodało mu odwagi.
Następnie pomógł zejść młodszemu rodzeństwu. Jego bliźniaczka poradziła sobie sama, lecz dopiero wówczas, gdy cała reszta była bezpieczna na ziemi. Jak bardzo w tym momencie przypominała swoją matkę...
Oświetlał ich zdradliwy księżyc w swej pełnej okazałości. Zan poczuł na sobie czyjeś spojrzenie. Odwrócił się w jego kierunku.
Mag z Grimoire, pilnujący domu od zewnątrz. Wyszczerzył do niego zęby, po czym teatralnie odwrócił spojrzenie, udając, że ich nie zauważył, jednocześnie ruchem ręki każąc im uciekać.
Syn Nekromanty nie miał czasu na wdzięczność. Po prostu wziął swoją dwuletnią siostrzyczkę na ręce i zaczął biec do utraty tchu, wraz z resztą dzieciarni. Ostatnim co słyszał, był stłumiony, agonalny jęk jego matki. Nie myślał w tym momencie o gniewie czy zemście. Po prostu płakał, nie wydając z siebie żadnego odgłosu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.menadzer-zuzlowy-2009.pun.pl www.aniolypiekla.pun.pl www.wr.pun.pl www.cs-wojak.pun.pl www.slayersfans.pun.pl