#16 2014-09-17 15:48:16

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Konoha Dai Senpuu


http://i.imgur.com/L7gFpsU.png http://i.imgur.com/4aItua4.jpg http://i.imgur.com/Vdl5PG0.jpg http://i.imgur.com/IrDgTQ8.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Konoha Dai Senpuu (木の葉 大 旋風)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: C
Wymagany styl: Gouken

Opis:

Jest to silniejsza wersja Konoha Senpuu. W tej technice użytkownik wykonuje jeden obrót oraz kopie przeciwnika trzy razy. Pierwszy kop kierowany jest w lewy bok przeciwnika. Następny kopniak w prawą stronę torsu, zaś ostatni w głowę lub centralnie w brzuch. Przeciwnik po takiej serii kopnięć, jeśli wszystkie oczywiście by trafiły, może nawet stracić przytomność.

Dane techniczne:

Zakres: zwarcie
Obrażenia: jak po bardzo silnym uderzeniu
Siła ataku: 0.5 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.7 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane opanowanie techniki Konoha Senpuu

Konoha Kage Buyou


http://i.imgur.com/LUgxCL8.jpg http://i.imgur.com/8Tg0K5y.jpg http://i.imgur.com/QYG5T8L.jpg http://i.imgur.com/Dr6O7pz.jpg



Informacje ogólne:

Nazwa: Konoha Kage Buyou (木の葉 影 舞踊)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: C
Wymagany styl: Gouken

Opis:

Ninja wykopuje swojego przeciwnika w taki sposób, że ten leci wysoko w powietrze. Następnie użytkownik pojawia się tuż pod nim. W takiej pozycji przeciwnik nie może się ruszyć, przez co jest łatwym celem do ataku, a szczególnie do wykonania skomplikowanych technik, takich jak, np. Omote Renge..

Dane techniczne:

Zakres: zwarcie
Obrażenia: lekkie ogłuszenie
Siła ataku: 0.5 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.7 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Konoha Shoufuu


http://i.imgur.com/6cgJwlV.jpg http://i.imgur.com/SC0luD7.jpg http://i.imgur.com/8aIgrie.jpg http://i.imgur.com/ixKIhP7.jpg



Informacje ogólne:

Nazwa: Konoha Shoufuu (木の葉 正風)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: C
Wymagany styl: Gouken

Opis:

Technika służy do rozbrojenia przeciwnika. Użytkownik tak wykonuje swoje ruchy, żeby móc kopnąć przeciwnika w nadgarstek. Kiedy już to zrobi, przeciwnik wypuszcza z ręki to, co w niej trzymał, np. miecz. Staje się niemal bezbronny, przez co jest narażony na niemal każdy atak.

Dane techniczne:

Zakres: zwarcie
Obrażenia: brak
Siła ataku: 0.5 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.8 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Jeżeli trafimy, przeciwnik traci każdy przedmiot, który trzymał.

Konoha Dai Senkou


http://i.imgur.com/pd7FlMp.jpg http://i.imgur.com/7vYTdAx.jpg http://i.imgur.com/zv8TciO.png http://i.imgur.com/IdYO9S1.jpg



Informacje ogólne:

Nazwa: Konoha Dai Senkou (木の葉 大 先行)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: B
Wymagany styl: Gouken

Opis:

Technika polega na kopnięciu przeciwnika w okolice szyi. Wygląda ona bardzo podobnie do Konoha Senpuu, ale jest mocniejsza, przez co wymaga użycia większej ilości siły. Jednak celne uderzenie przeciwnika w szyję, może spowodować utratę przytomności, a nawet doprowadzić do natychmiastowej śmierci.

Dane techniczne:

Zakres: zwarcie
Obrażenia: Utrata przytomności, a nawet śmierć
Siła ataku: 0.7 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.8 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Konoha Reppuu


http://i.imgur.com/g3OT4fL.jpg http://i.imgur.com/C5aEyDT.jpg http://i.imgur.com/1xLw8yZ.jpg http://i.imgur.com/trgG262.jpg



Informacje ogólne:

Nazwa: Konoha Reppuu (木の葉 烈風)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: B
Wymagany styl: Gouken

Opis:

Reppu oznacza gwałtowny wiatr. Jest to Jutsu ofensywne jak i zarazem defensywne. Najlepiej sprawdza się, gdy przeciwnik po prostu chce nas zaatakować nogą lub ręką. Ninja po przez pełny obrót "podcina" nogę przeciwnika wysuniętą najbardziej w naszą stronę. Przeciwnik upada na ziemię i obraca się. Szybkość tego obracania jest tak wielka, że przeciwnik traci orientacje i przez chwilę ma trudności z poruszaniem się. Technikę można połączyć z jakimkolwiek innym TaiJutsu, co w efekcie może przynieść bardzo duże obrażenia.

Dane techniczne:

Zakres: zwarcie
Obrażenia: Przeciwnik obraca się na plecach zdezorientowany
Siła ataku: 0.6 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.8 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Czas dezorientacji trwa 2 pełne tury chyba, że szybciej o coś uderzymy lub ktoś nam pomoże.

Kosa Ho


[img][/img] [img][/img] [img][/img] [img][/img]



Informacje ogólne:

Nazwa: Kosa Ho (こさ 保)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: B
Wymagany styl: Gouken

Opis:

Niezwykle niebezpieczna technika, do której potrzeba dużo doświadczenia. Jest to technika blokująca kopnięcia, w której użytkownik atakuje łokciem nogę, którą wcześniej zatrzymuje. Taki cios może złamać nogę, a w najlepszym wypadku znacznie utrudnić chodzenie. Do wykonania tak skomplikowanego manewru potrzebujemy o wiele więcej reakcji, niż posiada osoba na której wykonujemy technikę.

Dane techniczne:

Zakres: zwarcie
Obrażenia: Kontuzja lub złamanie nogi
Siła ataku: 0.5 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.8 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Do wykonania techniki potrzebujemy więcej reakcji, niż przeciwnik. Przynajmniej o 20 punktów.

Offline

 

#17 2014-09-24 18:09:53

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Omote Renge


http://i.imgur.com/L7gFpsU.png http://i.imgur.com/4aItua4.jpg http://i.imgur.com/Vdl5PG0.jpg http://i.imgur.com/IrDgTQ8.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Omote Renge (表 レンゲ)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: B
Wymagany styl: brak

Opis:

Technika jest trochę skomplikowana i ma parę etapów. Najpierw wykopujemy przeciwnika wysoko w górę. Następnie skaczemy za nim i wyrównujemy swoje pozycje. Kolejny krok to owinięcie przeciwnika bandażami (owijanie następuje pod wpływem naszej chakry). Ostatni krok to złapanie owiniętego osobnika i kręcenie się dookoła własnej osi. Kiedy zbliżamy się do ziemi puszczamy przeciwnika odpychając się od niego. Dużym minusem tej techniki jest to, że nie tylko nasz przeciwnik cierpi po tym ataku. Użytkownik tylko o 70% zamortyzował siłę uderzenia. Przeciwnik po tej technice jest bardzo poobijany i można (jeżeli jesteśmy w stanie) skończyć walkę.

Dane techniczne:

Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: bardzo duże
Siła ataku: 0.8 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0.9 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagana aktywna trzecia brama

Ura Renge


http://i.imgur.com/L7gFpsU.png http://i.imgur.com/4aItua4.jpg http://i.imgur.com/Vdl5PG0.jpg http://i.imgur.com/IrDgTQ8.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Ura Renge (裏 レンゲ)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: A
Wymagany styl: brak

Opis:

Technika wymaga pięciu aktywnych bram. Jutsu wykonuje się w sposób identyczny jak przy Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. Jest to Jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim ledwo co się porusza i istnieje możliwość, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma dużo mniejsze szanse na przeżycie.

Dane techniczne:

Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: śmiertelne
Siła ataku: 1 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 1,2 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagana aktywna piąta brama

Asakujaku


http://i.imgur.com/L7gFpsU.png http://i.imgur.com/4aItua4.jpg http://i.imgur.com/Vdl5PG0.jpg http://i.imgur.com/IrDgTQ8.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Asukujaku (朝孔雀)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: S
Wymagany styl: brak

Opis:

Technika wymaga sześciu aktywnych bram! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niesamowitą szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy, z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu. Uderza, on więc nie tylko pięściami, ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika.

Dane techniczne:

Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: śmiertelne
Siła ataku: 1,2 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 1,3 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagana aktywna szósta brama

Gourai Rensa


http://i.imgur.com/L7gFpsU.png http://i.imgur.com/4aItua4.jpg http://i.imgur.com/Vdl5PG0.jpg http://i.imgur.com/IrDgTQ8.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Gourai Rensa (豪雷 連鎖)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: C
Wymagany styl: brak

Opis:

Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia na ciele przeciwnika i często po niej przeciwnik jest w szoku.

Dane techniczne:

Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: duże
Siła ataku: 0,8 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 0,8 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagana aktywna pierwsza brama

Hirudora


http://i.imgur.com/L7gFpsU.png http://i.imgur.com/4aItua4.jpg http://i.imgur.com/Vdl5PG0.jpg http://i.imgur.com/IrDgTQ8.png



Informacje ogólne:

Nazwa: Hirudora (昼ドラ)
Klasyfikacja: TaiJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: S
Wymagany styl: brak

Opis:

Użytkownik po otwarciu siódmej bramy, układa dłonie w specjalną pieczęć, w skutek czego powstaje ogromne, gęste ciśnienie powietrza. Zgromadzone ciśnienie przybiera postać białego tygrysa i na komendę zostaje wysłane w stronę przeciwnika. Moc techniki rośnie z każdym pokonanym metrem, zaś na samym końcu powoduje pokaźny wybuch, uwalniając skumulowane powietrze. Fala uderzeniowa jest odczuwalna nawet z bardzo dużego dystansu.

Dane techniczne:

Zakres: duży (do 50 metrów)
Obrażenia: duże
Siła ataku: 1,5 * Siła TaiJutsu
Szybkość ataku: 1,5 * Siła TaiJutsu
Koszt chakry: brak
Pieczęcie: Specjalna pieczęć techniki

Dodatkowe informacje:

- Wymagana aktywna siódma brama

Offline

 

#18 2015-12-28 00:49:16

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

O mnie:

IMIĘ I NAZWISKO: Saori Aburame
PŁEĆ: Mężczyzna
ORGANIZACJA: Nikushimi
RANGA: Członek organizacji
ROK URODZENIA: 152 n.e.
WZROST: 178 cm
WAGA: 63 kg

PW: [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
PU: 33

WYGLĄD: Ciężko jest opisywać siebie samego, ale cóż, możemy spróbować. Zaczniemy od włosów, gdyż te przebrzydłe kołtuny co chwila zasłaniają mi widok. Gdyby nie bryle, nie widziałbym dokładnie. Od razu uprzedzam, że kształt moich okularów jest bardziej owalny, niż na obrazkach, do tego szkła zawsze są ciemne, tak mocno, że nie widać moich źrenic - typowy symbol mojego rodu. Co do sylwetki, to zapewne widzicie, że gruby nie jestem. Niski także nie, więc jak większość zawsze pisze - jestem umięśniony, lecz nie do przesady. Rozbudowane ciało z delikatnymi zarysami wyćwiczonych mięśni. Cóż więcej dodać? Na temat twarzy wypowiadać się nie będę, do tego posłuży obrazek po lewej stronie.
UBIÓR: Zapewne wielu z was oglądało anime, na którego podstawie powstało to forum. Kojarzycie zapewne Shino, gościa od robaków. Jak pamiętacie, nosił on biały płaszcz, długi, sięgający prawie do kolan. Kołnierz sterczał mu aż do uszu, lecz mój zaledwie do zawiasów u szczęki. Dodatkowo pokryty jest lekko niebieskim kolorem, takim błękitnym. Powiedziałbym, że prawdziwy ja to połączenie obrazka znajdującego się po lewej stronie, a także Shino, bohatera z Naruto. Cóż więcej dodać? Przeważnie przy pasie noszę kilka toreb, które ułatwiają mi chowanie różnych przedmiotów, a także nerkę przewlekaną przez jedno ramię i biodro.
NINDO: Jedynie wolna wola pozwala ukształtować nowy świat.
CELE: [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
PAMIĘTNIK:

Offline

 

#19 2015-12-28 00:49:34

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Zdolności i wyposażenie:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

EKWIPUNEK:
  -> Podłóżny, popielaty, mały plecak na jedno ramię (20 slotów | 4 zajęte | 16 wolnych):
     [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
   -> Kabura na broń na prawe udo (10 slotów | 10 zajętych | 0 wolnych):
     [Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#20 2015-12-28 00:49:46

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Podsumowania:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#21 2015-12-28 01:14:41

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

1. KG/UMIEJĘTNOŚCI
    - KG (1) - 50 PW, 30 PU
    - KG (2) - 200 PW, 50 PU
    - KG (3) - 400 PW, 70 PU
    - KG (4) - 600 PW, 90 PU
    - KG (5) - 800 PW, 110 PU
    - KG (6) - 1000 PW, 150 PU
    - Oudio Kontorouru (1) - 150 PW, 50 PU
    - Oudio Kontorouru (2) - 340 PW, 120 PU
    - Oudio Kontorouru (3) - 700 PW, 175 PU
    - Ukrywanie Chakry (1) - 40 PU
    - Ukrywanie Chakry (2) - 60 PU
    - Ukrywanie Chakry (3) - 120 PU
    - Wyczuwanie Chakry (1) - 60 PU
    - Wyczuwanie Chakry (2) - 80 PU
    - Wyczuwanie Chakry (3) - 140 PU
        - Skradania się (1) - 10 PU
        - Skradanie się (2) - 30 PU
        - Skradanie się (3) - 50 PU
        - Skradanie się (4) - 70 PU
        - Skradanie się (5) - 90 PU
    - Rozmowa ze zwierzętami - 35 PU
2. JUTSU
    - Mushiyose - 2 poziom KG, 10 PU
    - Mushi Bunshin no Jutsu - 3 poziom KG, 15 PU
    - Mushi Kame no Jutsu - 4 poziom KG, 20 PU
    - Mushimayu - 5 poziom KG, 20 PU
    - Mushidama - 5 poziom KG, 30 PU
    - Utsusemi no Jutsu - 5 PU
    - Shikumi no Jutsu - 15 PU
    - Hana Kahen - 15 PU
    - Kurenai no Jutsu - 15 PU
    - Kakkou's Interrogation Technique - 20 PU
    - Kokuangyou no Jutsu - 20 PU
    - Genjutsu Shibari - 20 PU
    - Ganban Kyuu - 15 PU

Offline

 

#22 2016-01-10 19:18:15

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Od 130PW, 171PU

1. Sesja - 90 PU, 20 PW = 150 PW
  - Umysł z 50 na 100 - 98 PU
  - Oudio Kontorouru (1) -  50 PU
   Zostanie: 113 PU
2. Sesja - 90 PU, 20 PW = 170 PW
   - Ukrywanie Chakry (1) - 40 PU
   - Kokuangyou no Jutsu - 20 PU
   - Kakkou's Interrogation Technique - 20 PU
   - Ukrywanie Chakry (2) - 60 PU
   - Skradanie się (2) - 30 PU
   Zostanie: 33 PU
3. Sesja - 90 PU, 20 PW = 190 PW
   - Umysł z 100 na 130 - 90 PU
   Zostanie: 33 PU
4. Sesja - 90 PU, 20 PW = 210 PW
   - KG (2) - 50 PU
   - Umysł z 130 na 150 - 60 PU
   - Mushiyose - 10 PU
   Zostanie: 3 PU
5. Sesja - 90 PU, 20 PW = 230 PW
   - Utsusemi no Jutsu - 5 PU
   - Shikumi no Jutsu - 15 PU
   - Hana Kahen - 15 PU
   - Kurenai no Jutsu - 15 PU
   - Genjutsu Shibari - 20 PU
   Zostanie: 23 PU
6. Sesja - 90 PU, 20 PW = 250 PW
   - Wyczuwanie Chakry (1) - 60 PU
   Zostanie: 53 PU
7. Sesja - 90 PU, 20 PW = 270 PW
   - Ukrywanie Chakry (3) - 120 PU
   Zostanie: 23 PU
8. Sesja - 90 PU, 20 PW = 290 PW
   - Wyczuwanie Chakry (2) - 80 PU
   Zostanie: 33 PU
9. Sesja - 90 PU, 20 PW = 310 PW
   - Skradanie się (3) - 50 PU
   Zostanie: 73 PU
10. Sesja - 90 PU, 20 PW = 330 PW
   - brak treningów
   Zostanie: 163 PU
11. Sesja - 90 PU, 20 PW = 350 PW
   - Oudio Kontorouru (2) - 120 PU
   - Rozmowa ze zwierzętami - 35 PU
   - Skradanie się (4) - 70 PU
   Zostanie: 28 PU
12. Sesja - 90 PU, 20 PW = 370 PW
   - brak treningów
Zostanie: 118 PU
13. Sesja - 90 PU, 20 PW = 390 PW
   - Kontrola z 160 na 200 - 160 PU
Zostanie: 48 PU
14. Sesja - 90 PU, 20 PW = 410 PW
   - Siła z 170 na 185 - 60 PU
   - KG (3) - 70 PU
Zostanie: 8 PU

Offline

 

#23 2016-01-23 18:23:32

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Od 202 PU, 410 PW

1. Sesja - 90 PU, 20 PW = 430 PW
   - Idoutai (6) - 230 PU
   - Asukujaku - 30 PU
Zostanie: 32 PU
2. Sesja - 90 PU, 20 PW = 450 PW
   - brak treningów
Zostanie: 122 PU
3. Sesja - 90 PU, 20 PW = 470 PW
   - brak treningów
Zostanie: 212 PU
4. Sesja - 90 PU, 20 PW = 490 PW
   - Chi no Juin (3) - 100 PU
Zostanie: 202 PU
5. Sesja - 90 PU, 20 PW = 510 PW
   - brak treningów
Zostanie: 292 PU
6. Sesja - 90 PU, 20 PW = 530 PW
   - brak treningów
Zostanie: 382 PU
7. Sesja - 90 PU, 20 PW = 550 PW
   - Raiton no Yoroi (2) - 350 PU
Zostanie: 122 PU
8. Sesja - 90 PU, 20 PW = 570 PW
   - brak treningów
Zostanie: 212 PU
9. Sesja - 90 PU, 20 PW = 590 PW
   - brak treningów
Zostanie: 302 PU
10. Sesja - 90 PU, 20 PW = 610 PW
   - Idoutai (7) - 320 PU
Zostanie: 72 PU

Od 11 do 31 sesji - 20 sesji - 1800 PU, 1010 PW
od 32 do 40 sesji - 9 sesji - 810 PU, 1100 PW - Raiton no Yoroi (3)

Offline

 

#24 2016-07-18 19:04:59

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Toro-senpai
http://i.imgur.com/MX3yklZ.png



OPIS:

     Choć prawdopodobnie najinteligentniejszy przedstawiciel rodu jastrzębi, swe wypowiedzi w 90% ogranicza do słowa "Baka~". Jako jedyny ze swych braci nosi niebieskie kimono z białymi, podłużnymi elementami. Często także towarzyszy mu papieros, choć ciężko zauważyć, by kiedykolwiek był w stanie się nim posługiwać. Biały, duży (mierzący około dwóch i pół metra długości) ptak drapieżny. Skrzydła o rozpiętości niepełnych sześciu metrów, żółty dziób oraz czerwone, jasne tęczówki. Przechodząca przez lewe oko, niewielka, bordowa blizna oraz stały, uwodzicielski wzrok.
     Szef pozostałej, latającej gromady oraz zarządca górzystych terenów, wyznaczonych w innym świecie, specjalnie dla jego rodu. W większości przypadków unika walki, a także o dziwo - samego latania. Głównie z faktu noszenia jakiegokolwiek odzienia. Jak zostało wspomniane, niezbyt gadatliwy, choć zawsze służący radą.

STATYSTYKI:

   Siła: 100pkt
   Wytrzymałość: 170pkt
   Szybkość: 150pkt
   Reakcje: 175pkt
   Wola: 50pkt
   Umysł: 110pkt
   Kontrola chakry: 50pkt

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 150pkt
   Siła TaiJutsu: 250pkt
   Siła GenJutsu: 100pkt
   Składanie pieczęci: -
   Skoczność: -

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 20.000 chakry
   Długość przywołania: 10 tur
   Znane jutsu:

Offline

 

#25 2016-07-18 19:09:02

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Garuda
http://i.imgur.com/APqCL5s.png



OPIS:

     Mierzący na oko pięć metrów jastrząb, zaliczany do grona chętniej walczących. Oprócz arsenału technik, poszczycić się również może wysoką szybkością. Wierzch ciała jasnobrązowy, u szkydeł dochodzący do koloru czekolady. Tęczówki jaskrawo żółte, wręcz ogniste. Zagięty, ostry dziób, potrafiący z łatwością pochwycić ofiarę oraz mocarne, długie szpony. Skrzydła o rozpiętości niepełnych dziewięciu metrów. Z reguły obiera niskie, acz sprawne loty.
     Trudny do oswojenia. Charakter bardzo zmienny, raz ponury, a raz zwyczajnie niezadowolony. Potrafi jednak przenieść kilka osób na swym grzbiecie, a także posiada technikę żywiołu wiatru, więc w samym centru pojedynku sprawdza się znakomicie. Dodatkowo - jak to się także potocznie mówi - posiada jastrzębi wzrok.

STATYSTYKI:

   Siła: 150pkt
   Wytrzymałość: 160pkt
   Szybkość: 250pkt
   Reakcje: 230pkt
   Wola: 30pkt
   Umysł: 30pkt
   Kontrola chakry: 150pkt

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 300pkt
   Siła TaiJutsu: 400pkt
   Siła GenJutsu: 180pkt
   Składanie pieczęci: -
   Skoczność: -

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 25.000 chakry
   Długość przywołania: 10 tur
   Znane jutsu:

Offline

 

#26 2016-07-18 19:11:06

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

Raō
http://i.imgur.com/YsqCTEd.png



OPIS:

     Mały, fikuśny i cholernie szybki ptak. Spod jego dziobu zwisają dwa, bordowe wąsy. Dokładnie takim samym kolorem pokryte są zarówno skrzydła, jak i łeb, które pióra tworzą wzór długich uszu. Nie potrafiący mówić, choć rozumiejący każde ludzkie słowo. Na nieco jaśniejszym grzbiecie nosi specjalny futerał, przymocowany dwoma, skórzanymi pasami. W nim zaś znajduje się miejce na różnego rodzaju niewielkie przedmioty, bądź listy. Nie trudno więc wywnioskować, że służy głównie do szybkiego przekazywania wiadomości.
     Jego mały dziób oraz krótkie szpony nie nadają się do walki. Posiada także dość wątłą siłę i niezbyt wysoką wytrzymałość.

STATYSTYKI:

   Siła: 50pkt
   Wytrzymałość: 100pkt
   Szybkość: 300pkt
   Reakcje: 170pkt
   Wola: 30pkt
   Umysł: 30pkt
   Kontrola chakry: 30pkt

STATYSTYKI DODATKOWE:

   Siła NinJutsu: 80pkt
   Siła TaiJutsu: 350pkt
   Siła GenJutsu: 60pkt
   Składanie pieczęci: -
   Skoczność: -

POZOSTAŁE INFORMACJE:

   Koszt wezwania: 10.000 chakry
   Długość przywołania: 5 tur
   Znane jutsu:

Offline

 

#27 2016-07-18 20:55:09

Suzue

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-28
Posty: 45
Punktów :   

Re: Pamiętnik

http://i.imgur.com/AtA9BSE.png


Informacje ogólne:

Nazwa: Kūkantekina
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: uzupełniający
Ranga: D
Żywioł: brak

Opis:

Tłumacząc najprościej - ptasia komunikacja. Wyróżnia się dwa sposoby korzystania z techniki. Pierwszy z nich, to odbiór sygnału ostrzegawczego od innych, latających stworzeń. Jastrząb wyczuwa, kiedy ptaszysko zostaje spłoszone, co może świadczyć, iż ktoś w pobliżu walczy, bądź po prostu używa umiejętności odstraszającej. Drugim sposobem jest wydawanie przez summony takiego samego, charakterystycznego dźwięku w celu ostrzeżenia innych ptaków.

Dane techniczne:

Zakres: duży (do 100 metrów)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 5.000
Pieczęcie: Brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane: pakt z jastrzębiami.

- Technika przeznaczona jedynie dla sumonnów.

http://i.imgur.com/4Fqw7yT.png


Informacje ogólne:

Nazwa: Surudoi Me no Jutsu
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: uzupełniający
Ranga: C
Żywioł: brak

Opis:

Za pomocą chakry, jeden z jastrzębi wyostrza swój wzrok. Nic bardziej prostego, spojrzenie w daleki punkt może być bardzo niewyraźne. Drapieżne ptaki posiadają jednak możliwość dokładnego przypatrzenia się celowi oraz ewentualne rozpoznanie go. Dodatkowym plusem jest fakt możności nauczenia się zdolności dla posiadacza. Tęczówka kurczy się do bardzo wątłej obwódki, zaś źrenica rozszerza, zajmując większą część oka.

Dane techniczne:

Zakres: duży (do 150 metrów)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 15.000
Pieczęcie: Brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane: pakt z jastrzębiami.

- Technika przeznaczona dla sumonnów oraz posiadaczy paktu.

- Jutsu nie obejmuje osób ukrytych, niewidzialnych oraz w jakikolwiek inny sposób zamaskowanych.

http://i.imgur.com/4AgN7Ba.png


Informacje ogólne:

Nazwa: Yachin no Jutsu
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: B
Żywioł: brak

Opis:

Technika polegająca na wystrzeleniu określonej przez użytkownika ilości piór. Ptaszysko odchyla swe skrzydła do tyłu, by za zamachem wystrzelić długie, o wiele ostrzejsze, niż mogłoby się wydawać, pociski. Są one w stanie przebić się przez odzież, choć z metalową zbroją mają już niemały problem. Oczywiście zmierzają ostrą końcówką do przodu. Nie określono z góry maksymalnej ilości nabojów. Wszystko leży bowiem w woli używającego.

Dane techniczne:

Zakres: średni (do 30 metrów)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 20.000 za dziesięć piór; 10.000 za pięć kolejnych
Pieczęcie: Brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane: pakt z jastrzębiami.

- Technika przeznaczona jedynie dla summonów.

- Szybkość jutsu: 0,8 * Siła NinJutsu.

http://i.imgur.com/FNtawbV.png


Informacje ogólne:

Nazwa: Gamen Tori
Klasyfikacja: NinJutsu
Typ: uzupełniający
Ranga: C
Żywioł: Fūton

Opis:

Jastrząb za pomocą cyklicznego machania skrzydłami, tworzy podmuch powietrza. Ten zaś podrywa ku górze kurz, który zajmuje sporą część ziemi. W samym środku zamieci widoczność ograniczona jest zarówno dla przeciwnika, jak i samego posiadacza paktu. Służy więc bowiem do ucieczek oraz ewentualnego odwrócenia uwagi. Warto także dodać, że drobinki bardzo łatwo wchodzą pod powieki, co dodatkowo może skutkować podrażnieniem oczu. Oczywiście wtedy, gdy ktoś nie zareaguje, nie zamykając ich w odpowiednim czasie.

Dane techniczne:

Zakres: średni (do 25 metrów)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 20.000 za dziesięć piór; 10.000 za pięć kolejnych
Pieczęcie: Brak

Dodatkowe informacje:

- Wymagane: pakt z jastrzębiami.

- Technika przeznaczona jedynie dla summonów.

- Uniesiony kurz opada dopiero po upływie dwóch tur.

- Utworzona zasłona pokrywa obszar o wielkości sześćdziesięciu czterech metrów kwadratowych.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumpsychologiczne.pun.pl www.polish-hh.pun.pl www.thcdb.pun.pl www.aleg.pun.pl www.xiaolinsowdown550.pun.pl